Pes 2011 Türkçe spiker sadece 275 mb tek link indir





exTReme 2011 içerisinde yer alan Pes 2011 Türkçe spikerinin sadece kendisi çıktı. Sadece 275 megabayt boyutunda olan Türkçe spiker, özellikle kotalı internet kullanan ve de yamayı beğenmeyip sadece spiker isteyen herkes için amaçlanmıştır.




NOT: Oyunda yalnızca spikerler Türkçedir. Anons vesayre diğer sesler orjinal halidir. Oyunda 2 spiker ve 1 yorumcu bulunmakta.Spikerler Hasan Mustan ve Emin Zevkliler olup, yorumcu Ali Kerim Önerdir.

KURULUM:
İndirdiğiniz sıkıştırılmış klasörü dosyasından çıkartın. Ve içindeki “dt00_e.img“ adlı dosyasyı “C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2011\img” adlı klasöre atın. Karşınıza çıkan soruya “Evet” deyin.

iyi oyunlar dilerim:) bu kadar....





Aşağıda bulunan 4 sunucudan karışık indirebilirsiniz partlar uyumludur aksi belirtilmedikçe.

bilmeyenler için her bir sunucudan farklı bir part indirebilirsiniz yada sadece 1 sunucudan bütün partları indirebilirsiniz









21 yorum:

  1. inşallah iyidir ilk deniyorum

    YanıtlaSil
  2. img dosyasına atıyorum değiştirdim ama olmadı bişey

    YanıtlaSil
  3. bilen varsa sevinirim

    YanıtlaSil
  4. aliihsan
    süper elinize emenize saglık tşk

    YanıtlaSil
  5. kardeşler bn bitane bi siteden buldum fena deyildi ama inşallah bu iyidir :)

    YanıtlaSil
  6. Careerjet.com.tr - Türkiye için iş arama motorudur. On binden fazla web sitesinde iş ilanlarını arayabilirsiniz.
    kariyer, iş, işler, işe alım, işe yerleştirme, iş arama motorları, iş fırsatı, iş fırsatları, açık pozisyonlar, mevcut pozisyonlar, iş imkanları, iş arama
    Türkiye'deki bütün iş ilanları Careerjet

    http://www.careerjet.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. mukemmel bır yama ayrıca oluyor ben yaptım

    YanıtlaSil
  8. dosyayı oyunu kurduğunuz yerdeki img klasörüne atıp gelen soruya kopyala ve değiştir i tıklıyoruz ve işlem tamam

    YanıtlaSil
  9. inidirom eğer olmazsa admin sen bittin olum

    YanıtlaSil
  10. Ya Karsımıza Soru CIkmazsa Direkmen Atarsa

    YanıtlaSil
  11. olur insallah yapıyorum şuan

    YanıtlaSil
  12. indirdim içinde anlamsız bi dosya çıktı

    YanıtlaSil
  13. of ya pes dosyasına attım hiç bişey olmadı

    YanıtlaSil
  14. ne olur cvp verin nsaıl olucak

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar oyunun türkçe spikeri çok kolay yüklenir mesela ben böle yaptım aldım dt.img klasörünü belgelerim konamı pes 2011 içine attım sonra karşıma iki şey geldi evet ' mi hayır' mı sizde evet diyin ve maçınızı türkçe spiker olarak dinleyin


    EMEĞE SAYGI By AdMiN

    YanıtlaSil
  16. admin kardeş sen bide bu pes 2011'in tam sürümünü verirmsn oyun yokda indirelim yada bildiğin bi link adresi varsa atarmısın
    türkçe sipekeri indiremiyoruz zaten neyse illa gerek yok sipikere felan sen 2011in tam sürümünün linkini at yeter .d

    YanıtlaSil
  17. lan admin pes 2011 indirdim ama açılmıyor bana bır lınk verde ordan indiriyim

    YanıtlaSil
  18. yarak kafa link kırık

    YanıtlaSil
  19. ya ben dt00_e dosyasını hiçbir yere atamıyom dosya mı bozuk

    YanıtlaSil